Home Köşe Yazıları LONDRAYI GEZİYORUZ (İngiltere’nin başkenti)

LONDRAYI GEZİYORUZ (İngiltere’nin başkenti)

Merhaba arkadaşlar şu anda Londra’dayız. Londra anılarım aşağıda yazılı!!!

londradayim

Londra’da yaptıklarımız:

1.gün:
Kalkıp üstümü giyindim.Kahvaltı yaptık.Odaya geldik.Dinlendik.Sonra, sokağa çıktık.Bana kıyafetler,makyaj malzemeleri,gözlükler ve ressam kitapları aldık (ama benim enerjim bitti).Otele geldik dinlendik ve  uyuduk…

2.gün:Kahvaltı yaptık.St. James parka gittik.  kuşlara yem verdik.Princess Diana parkına gittik.Otobüs ile otele geldik.uyuduk…

3.gün:Kahvaltı yaptık.Doğa tarihi müzesine gittik. Orijinal dinazor iskeletleri gördük.Maymunların ne kadar fazla insanlara benzediklerini  öğrendik.Dünya’daki en büyük ağacın 80 metre olduğunu öğrendik (normal ağaçlar 38 metreyken hem de).Biliyor musunuz müze 60 metreymiş bu demeki  ağaç müzeden daha büyük! Blue Zone’yi  gördük (heykelini).Victoria and Albert müzesine gittik.Japon kıyafetleri  gördük.samuraylar gördük. Bugün aslında daha fazla şey yaptık ama sonra yazarım…